Hvvcnr 12 aylıkken tek uykuya düştü iki uykuda ben direttim biraz sonra baktım kendimi yoruyorum nasıl istiyorsa öyle yaptım saat aralığını düzelirdik öğlen 12 buçuk bir gibi öğlen uykusu akşam 8 8 buçuk gibi gece uykusuna düzen oturttu bebekler kendi düzen oturtuyor galiba diretmek bizi yoruyormuş onu anladım ben