Dokuzkasimbebesi 2ay15 günlük çok kusmaya başladı bağırsak sesleri var sürekli üşüttüm mü diyorum ne yapmam lazım
Adaalinamm Dokuzkasimbebesi bizimde 2 ay 3 günlük kusma sorunumuz var karnından sesler çıkıyor ama bizimki doğduğundan beri böyle bir sürü tahlil yapıldı ama nedeni yok büyük ihtimalle reflü
Dokuzkasimbebesi Adaalinamm normalden çok kusuyor bu gün 4 kat değiştim ağız dolusu kusma fazlası midesine inmeyen ve 4 saat önce başladı sabah yoktu
Adaalinamm Dokuzkasimbebesi işte benimkide öyle fışkırır tarzda kusuyor burnundanda geliyor ama benimki doğuştan seninkinin yeni olması kötü acile götür bence