Kızlar 2. Ay aşısına kadar normaldi bebeğim sonra memede çok durmamaya başladı mama versem içiyor ama acıktığında ağlamıyorda bide ellerini keşfetmeye başladı sürekli ağzında acaba o mu etkiliyor bilmiyorum sabahları güzel emiyor ama öğleden sonra memede kalmak istemiyor şimdi bile iki emiyor kendini çekiyor geri teklif ediyorum alıyor iki kere çekiyor geri bırakıyor ama mama versem içer vermesem ağlamaz ay niye böyle oldu aşıdan sonra huyu değişti çocuğumun başına gelen var mı