nanelisekerr_ Kızlar yeni doğum yaptım, göğüs üçümüz bebeğim tutmuyorum sadece sol göğüs. Uç aldım şuan gayet iyi ama bebeğe rahat süt gidiyor mu göremiyorum damlayan hariç emiyor ama doyuyor mudur uç ile :) Ah acemilikkkk😆🤪
Ayseediz nanelisekerr_ alıştırma nolur daha çok küçük. Ben o hatayı 1 aylıkken yaptım şimdi asla göğsümü hiç emmiyor sadece silikonla
Ayseediz nanelisekerr_ silikonla az geliyor ayrıca. Göğsünü emzirmeye uğraş ayağa kalk,poposuna vur pat pat pat,müzik aç bi şekilde emzirmeye çalış derim çünkü hızlı alışıyorlar ve sonra dönüşü olmuyor bizim 2,5 aylık şuan
55gmz nanelisekerr_ evet gidiyordur..silikonda görünür emdikten sonra…ama hava yutuyor diyorlardı..bende 1.5 kadar göğüs ucu kullandım….gögüs ucum yoktu süt sağma pompasıyla süt sağa sağa çıktı sonra…silikon ucu bıraktırmaya karar verdim…kolay olmadı ama sürekli vere vere normal göğsüme alıştırdım çok şükür
nanelisekerr_ Ayseediz anladim canım sadece 1 göğsü tutmuyor aslında ona aldım diğerine normal emziriyoeum. Yara oldu mecbur
burcu0302 nanelisekerr_ Meme ucunu üst damağına değdirin, kremleri meme ucunu iyileştirmeye çalışın silikona daha fazla alışmasa iyi olur süt gidiyor tabi ama bebek de fazla efor sarfediyor bize de zor her yerde silikonla uğraşmak benimki 1 yaşında hala silikonla emiyor maalesef
byznva nanelisekerr_ benim bebişim 1 aylık ben de ilk 15 gün silikonla emzirdim ama ben ağzından çıktığında silikonun içinde biriken sütü görüyordum. Emerken yavaşça çekip bakmayı dene istersen. Ama alıştırmamak en iyisi. 3-4 ay öyle emzirenleri duyunca hemen bıraktırdım ben
cimcime1018 nanelisekerr_ Doyuyodur kuzum o. Emzir de nasıl emerse emsin. Gaz falan olmadı bizde 4.5 ay silikonla emzirdim. Alısmasından korkma benimki kendi kendine bıraktı. Bı sure sonra kendi ucun iyice çıkar verirsin kendi göğsünü 🙃 Sağlıcakla büyüt inşallah
mrymkrm nanelisekerr_ gidiyor canim merak etme 46 günlük benim bebeğim hiçbir şekilde tutmuyor ilk günden beri silikonla emziriyorum kilo alımı falan gayet yerinde emdikten sonra silikonda bebeğin ağız kenarlarinda süt oluyor ordan anlarsın zaten
kiz23 nanelisekerr_ ben 5 ay emzirdim kilo alımı herseyi normaldi 5 aydan sonra kendi mememi aldı. Zamanı gelince kendileri atiyo zaten ama yinede sen ara ara memeni vermeyi dene zaten emdikçe meme ucun çıkar daha kolay alır eğer almazsa hiç emzirmemekten iyidir bende sorun olmadı