sze_ evet canım. ben içmiyordum hamilelikten öncesine kadar hiç ama geçen bi kere yarım bardak içtiğimde aşırı sütüm arttı sağdım hatta 120 ml Fln süt çıktı ilk defa bende 2 haftada bir içiyorum şimdi doktora sormadım :( ama içen emziren çok arkdşım var bira. Ama alkolsüz malt içecekler de var aynı şeyi yapıyor maltana ananaslı gazlı içecek mesela