Mlkkrm snssnm Heirfer kullanıyorum aşırı aşırı derece memnunun cok guzel anlatamam cokta uygun bımede bazen gelıyor valla cok guzel filitresini haftada 1 gub temızlıyorum cekım gucu efsane okuyor sarzıda iyi evın 3+1 2 gub gudıyor
Aybirkorunbe Dik süpürge en iyi 2 markadan kullandım ama sonunda yine kabloluya döndüm ben buraya kabloludan vazgeçme demek için geldim Dyson kablolu kullanıyorum memnunum 😂
mervekb Aybirkorunbe neden memnun kalmadınız, bende şu an philipsin kablolusu ve robot süpürge var çalışmaya başlayınca kendime hediye Dyson kablosuz almayı düşünüyorum olumsuz tarafı nedir acaba ?
tombikdonerkankasiiskender Arçelik sd3061 kullanıyorum çekiş gücü çok güzel ama malesef yan parçaları çok çabuk kırıldı al diye yazmıyorum alma demeye geldim 😅 imkan varsa tabiki dyson v12 derim bozulunca bende onu almayı düşünüyorum 👍🥰
Aybirkorunbe mervekb Şarj problemi yaşadım 2 süpürgem de de bir zaman sonra şarjı bir odayı bitirmeden bitiyordu emiş gücü temizliği açısından hakkını yiyemem ama şarj gerçekten büyük bir problem yaşattı bana bu yüzden kabloludan vazgeçmemek lazımmış onu anladım