Drk0712 Kızlar oğlum 13 aylık ama hiç dişi yok çıkacam gibi de değil hıc doktora sordum 18 aya kadar normal kabul ediyoruz biz dedi sizin bebeklerinizin kaç aylıkken çıktı dıslerı böyle geç çıkan var mı hiç aranız da ?
Melekdah1989 Benim bebeklerim 7,5 aylık çıkardılar . Şu an 1 yaşında 7 dişi felan var ama ablamın 3 çocuğu var. 3 ü de 1.5 yaş civarı çıkardılar ilk dişlerini. Diş çıkarırken rahat geçtiğini söyledi .
Drk0712 Melekdah1989 anladım doktora sorduğumda oda normal olduğunu söyledi ama ister istemez ınsan tedırgın oluyor büyük oğlum 6 aylıkken çıkarmıştı ilk dişini
TuubaArden @Drk0712 Benim bebeğim 5 aylıktı 2 dişi vardı Tabi bu sizin moralinizi bozmasın her bebeğin gelişimi birbirinden farklı sonuçta
Drk0712 TuubaArden yok tabi her bebek farklı gelısım gosterıyor büyük oğlum 6 aylıktı çıktı bu geç kaldı
laledevri35 Bizim doktor şey demişti etrafına bak hiç dişsiz insan görüyor musun görmüyorsun o zaman bunu kafana takma eninde sonunda çıkacak işte demişti jfhsjz