Kızlar selam oğlum 1 yaşında ve 5. Ayda emmeyi bıraktı 5. Aydan beri düzenli adet olurum ama aralık ayında lekelenme gibi oldu devam etmedi şüphelenip 2 kere test yaptım 1 tane erken gebelik 1 tane kaset 2 si de negatif çıktı sonra 7 gün sonra adet oldum şimdi 7 gün var dün gece yine lekelenme gibi oldu ama diğerine göre daha fazla daha önce hep düzenli olduğum için anlamadım çalıştığım için doktora da gidemedim hamilelik olsa illaki testte çıkardı diye düşünüyorum