ikiprensannesi0 deprem zamanı geçen sene yaşadığımız ilde çok büyük mama sıkıntısı yaşadık tüm mamalar gönderildiği için zar zor Bim de mama bulduk aldık almaz olaydım mamadan keseydim yavrumu daha iyi olurdu bir kabiz oldu ki kızım anlatamam zangir zangir titriyor bas bas bağırıyor ama kaka yapamıyordu karnı davul oldu en son hastanede makatindan sıvı verilerek kakasıni yapmasi sağlandı. Bir biberon mama verdim 2.5 ay kabizligini çözmekle uğraştım.mahvoldu yavrum mama olduğu gibi çöpe gitti hadi verdiğim parada değilim ama 1 sene olucak kızımın o kaka yapmaya uğraşırken ki halleri çığlıkları hala gözümden kulağımdan gitmiyor