Ky06 çok zor bence en basitinden başlayayım mesela popisine krem sürüyorum ve bezi giydirirken alt açma bezi de krem oluyor bulaşıyor, dışarı çıktığımda altını değiştirmek eziyet çünkü altındaki her şeyi çıkarmamız gerek bazen oluyor ki külotlu çorap giydiriyoruzve dışarıda bu işlem tahmin edersiniz ki baya zor oluyor çünkü giyinip çıkartırken çocuk da bunalıyor bi de lastik kısmı falan çok iz oluyor kızarıyor o yüzden en iyisi cirtli bez, ama isterseniz az adetlik olandan alıp deneyin