Huma_kus34 Bu çifti takip edıyorum çıkardıkları ürünleri kullanan varmı ? İlk satışa sunduklarında 1 gün bile olmamıştı ama 1 önce yapılmış gibi bir memnuniyet yorumu vardı (trenyolda bu yorum )şaşırdım acaba alıpta memnun kalan varmı merak edıyorum
1Annevekizi Huma_kus34 fenomenlerin satış yapmak için memnunmuş gibi gözüken fake hesaplarının olduğunu bilmemiz lazım ve hepsinin merdiven altı ürün yaptığını da 😄
Cizgilicorap Huma_kus34 parayla yaptırıyorlar o yorumlari Feyza altunun videosunu izle bu konuda. Fenolardan bir şey almayın ya, güçlendiğiniz eczane ürünleri kullanın
Aslan2103 Huma_kus34 kendine satis yapip yorum yapabilir. 1 gun sonra yapildiysa yorum inandiri gelmedi hemen nasil teslim aldida kullandi memnun kaldi
heygorl Huma_kus34 Buna yorum çetesi deniyor. Önceden millete para verip yorum yaptırıyorlar, bu da bir sektör
KaynanaYiyen Huma_kus34 paran varsa range rover. Paran yoksa game over hesabı. O yüzden ürün alırken iki yada 1 yıldızlı yorumlara bakın. O mükemmel olanların hepsi sahte. 🤣
Huma_kus34 berikomoms dilan Polat’tan rolon rimel saç spreyi almıstım memnun kaldım bebek için boyle satanlardan almam ama acaba dedim alan varmı kız bana samımı gelıyodu 😅
Huma_kus34 Aslan2103 evet demi ben cok şaşırdım samimi gelıyordu kız bana nebılıyım hıc almadım ama acaba alan varmı merak ettim
Aslan2103 Huma_kus34 ya bunu cogu firma yapiyo aslinda. Cunku yeni bi urun yuklediginde herkes yorum varmi diye bakiyo yoksa almiyor hakli olarak onlarda bos kargo cikartip teslime cekiyolar yorum yapiyolar musteriler alsin diye
Huma_kus34 Cizgilicorap bebeğimi boyle şeyler kullanmam şuan gördüm memenun kalanlar vs merak ettım allan varmı diye
Huma_kus34 OptimusPrime allık gibi birşey çıkardı birse benek saç spreyi şampuan çıkarmışlar bebek ıcın almam ay Allah korusun
Panda27 Huma_kus34 Akrabam olur kendileri 😂😂😂evet iyi diyolar kullanlar ben almadım nedense 🤭 kuzenim oluyo okan
kumsalinannesii Ben kullandım hatta bitmek üzere kızımın saçları nerdeyse hiç yoktu bilmiyorum ya büyüdükçe zaten uzayacaktı ya da bu Şampuan sayesinde uzadı onu bilemiyorum tabii
Panda27 Huma_kus34 yok kız ben almadım yani oralı bile olmadım almak konusunda ama kullanan iyi diyodu tabi bu dediğim bir kac kişi herkeste aynı etki olmaz diye biliyorum ama akrabam da olsa kimsenin hakkına girmek istemem içinize siniyosa alin