Selam kızlar. Cocugum 4 aylık. Genel olarak bir sağlık sorunu yok. Son zamanlarda sol ayağını kullansa da sağ ayağını daha cok kullaniyor oyun oynarken vs sag ayagini daha aktif sallıyor. Müzik felan duydugunda veya gazı olduğunda hep sag ayagini cekip bırakıyor. Bu normal mi? Sol bacağını kontrol ediyorum gayet oda normal gibi ama onu çok kullanmıyor. Aile üyeleri diger bacağını niye cok kullanmıyor diye sorduklarından beri icime dert oldu.