Merhaba anneler bebegim 2 bucuk aylık hangi yana yatırırsam yatırayım kafa üstü yatar hale getiriyor kendini zaten yüz üstü falan yatırdıgımda 15 dakka geçmeden uyanıyor ne yapmalıyım bilmiyorum kafasinın arkası hafif düzelmis ilerki aylarda normallesir mi? Kafa yastıgı alırsam düz yatmaya devam edecek ve işe yaramazsa iyice kafası düzleşecek diye korkuyorum. Kararlı olup yan mı yatırmalı alısır mı ne dersiniz?