Cileklipastam 45 günlük anneyim. sezaryen oldum 40 gün kanama sürdü bitti. 2 3 gün sarı akıntı oldu bugün tekrar kanamam basladi normalmi yaa bu kadar kanama 🥺 hani emzirirken kanama olmuyodu bolcada emziriyorum. Böyle olan varmi🥺
neanladinyurdagull Cileklipastam bende çok emziriyorum 40 gün lohusa kanamam sürdü 45-46 günlükken regl oldum 4 gün sürdü 10 gün sonra bidaha oldum 2 ay 11 gün oldu doğum yapalı ama habire regl oluyorum bende emziriyorum
Musmutlumu Cileklipastam benim de öyle oldu ilk reglimi görmüştüm 2. Yi Görmedim doktorum olabilir dedi
neanladinyurdagull Cileklipastam ben oldum bile sık sık değiştiriyorum ona rağmen isiliklendim normal gündede günlük ince kullanıyorum hamileyken çok rahattım ya 9 ay ne kan var ne bişey
Musmutlumu Cileklipastam valla ben de keşke regl olsam diyorum 😁 her emzirdiğimde kasıklarımda bi ağrı oluyor hasta olacak gibi ama yok
neanladinyurdagull Cileklipastam hiçbir fikrim yok valla ilk çocuğumdada 45. Gün düzenli olarak regl görmeye başlamıştım 3 yıl düzenli oldum
Masal_3 Cileklipastam bende 2ay oldu sezeryan doğum yapalı hiç olmadım ama birden karnıma şiddetli ağrı girdi gaz sancısı gibi o kadar kötü oldum ki aglicaktim bir baktım afedersiniz akıntım var sidetli nedendir acaba bir bilginiz var mi