Ehliyete yazılıyorum yarın inşallah 3. Doğumumu yapmadan alıyım diyorum eşim araba alım satım işi yaptığından hemde kullanım açısından otomatik almamı istiyor bende öyle düşünüyorum alan arkadaşlarım varsa yazılı sınavlar nasıl otomatik ve manuel olarak aynı mı direk sınavları nasıl deneyimlerinizi paylaşırsanız mutlu olurum ❤️