ilaydaaysima bende doktor önerisiyle başlamıştım,günde bir öğün oda tadım zaten öğle öğününde aç karnına bir çay kaşığı yoğurtla başladım. İkinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün 3 çorba kaşığı kadar verdim,devamında sebzeleri verdim tamamen püre yapmadım. En son meyveleri verdim çünkü meyve tatlı olduğu için sebze yemek istemiyorlar. Alerji tespit etmediyseniz bir önceki tattırdığınızla karıştırarak devam edersiniz mesela kabak tattı önceden yoğurtta yemişti elerji riski yok ikisini karıştırarak da verirsiniz tabi önce kabağı tek tattırın tadını alsın