Anneler merhaba. 7 ay 18 günlük ikiz bebeklerim var tek başıma bakıyorum. Benim gibi tek başına bakan ikiz anneleri varsa lütfen konuşabilir miyiz ? Çok dertliyim ne uyku düzenleri var ne yeme düzenimiz. Biri uyusa biri kalkıyor. İkisi aynı anda ağlayınca müdahale edemiyorum hangisini susturacağımı şaşırıyorum. Biri gece uyuyor biri uyumuyor sürekli ağlıyor