ardenli Bebeğimde laktoz intoleransı var 2.5 aylığız takviye alıyoruz . Sizde böyle bir durum yaşadınız mı kaç ay sürdü
12ayaegulll ardenli merhaba nasıl tanı koyuldu ve ne kullanıyorsunuz kaka yapması zor muydu köpük şeklinde yapar mıydu
ardenli 12ayaegulll merhaba köpükten çok mukuslu gibi ve patırtılıydı kakası ve fazla gaz agrısı çekiyordu
Uykusuz-annee ardenli bizdede laktoz inteloransi var 1 yaşına kadar osicol damla kullanicaz hala devam ediyor 5.5 aylik