Huma_kus34 beeeennnn 🤚
Babam ablam evlenceği zaman söylemiş ablama kızım yazdıracakmısın diye oda yazdırırım demiş çünkü biz iki kızız babam kullanmamızı istiyordu.
Ama kızlık soyisim için evlilik müracaatı yapıldığı zaman öncesinde bilgilendirmek gerekiyor ..
Ablam bildirmediği için onun yazılmadı ve babam üzülmüştü .
Bende soy ismimi seviyorum ve göbek adım vs olmadığı için eşiminde soy isim kısa önceden müracaatını yaptım ve kimliğe yazıldı hatta kimliği ilk kızlık soyisimsiz çıkardılar saatlerce uğraştık o kimliği iptal edip doğruyu çıkartsınlar diye 🤣