berenmomn Kızlar yardım edin ya bebeğim çok iştahsız. Vermesem mama aramayacak o derece sizin de durumlar böyle mi. 4 saatte bir falan 100 cc içirebiliyorum oda zorla.
LadyGaddar berenmomn Maalesef benimkide şuan aynı durumda ,4 ay 13 günlük, vermesem istemez 3 saat geçiyor 100 yada 75 zor iciriyorum, atak haftasına girdiler sanırım kaç tane mama değiştim yine olmadı
Yazmelegi_ berenmomn bir şekilde birseylere dalmasini sağlayın mesela ben emzigini salliyorum bazen mama içerken o zaman içiyor
Derininannesi32 Benim bebeğim hep iştahsızdı o aralar emzikle kandırıp 120 cc bitirtebiliyordum zor bela. Şimdi 7 aylık şebeklik yaparak içiriyorum zorla 🙄Yemeyen bebek çok zor.
LadyGaddar berenmomn bende dişten süphelendim ama ortada diş yok ,okadar iştahsızkı ayıptır söylemesi idrarı sarı kokuyor inşallah geçici Bi durumdur
berenmomn LadyGaddar ben telefondan video açtım içti bugün baya istersen dene 2 dk izletiyorum sadece
pelineymenmericyakar herkesin derdi farklı benimki de asla doymuyor 3 aylık ne kadar versem o kadar yer ne sütüm yetiyor ne mama obez olcak diye korkuyorum