Arenefemom tam 16 aylıkken yürüdü bizimki. Emeklemeyi çok seviyordu ve cesareti yoktu. Biz bunu geç fark ettik önce tay tay ile cesaretlendirdik sonra azar azar adım artırarak. Sonra 1 ayda tamamen yürümeye başladı. Daha erken başlasaydık belki de daha erken yürürdü. Sizin de aynısı olabilir