Kızlar bebeğim emiyor fakat 6aylık doymadığını düşünüyorum. Devam sütünü denedim fakat ısrarla biberonu red etti defalarca denedim. Mecburen kaşıkla verdim devam sütünü ama koyu olmadığı için zor oluyor. 1 haftadır kaşık mama veriyorum devam sütüde ekliyorum. Ama korkuyorum da sağlıksızmı olur diye. E dışkısıda koyu:( ne yapayım bilmiyorum. Günde 3 kez 60 cc veriyorum ortalama. Tecrübesi olan anneler fikir verirseniz sevinirim 🤗