mamacitak Benim bebeğim 7 aylıktı uçak yolculuğu yaptığımız zaman bende anlatayım, aktarmalı olarak biri 2 saat biri 1 saatlik uçak yolculuğu yaptım tek olacağım için çok endişeliydim, ilk uçağa binerken kızım çok huysuzlandı uçağa bindiğimizde de bu 2 saat yol bitmez dedim oyuncak almıştım yanıma biraz oynadı sonra thy yastık verdi onunla dizime yatırdım ve uyudu neredeyse inmek üzereyken uyandı, aktarmayı beklerken yemek falan yedirdim 2. Uçağa bindiğimizde yanıma benimle yaşıt bir kız oturdu yol boyunca kızımla oynadı vs öyle oyaladı biraz da uyudu o şekilde yolu bitirdik, korktuğumdan daha kolay olmuştu, fakat dönüşte sabah erken saatte bilet aldığım için uykusuzdu ve daha zor oldu, o yüzden bebekle öğle saatleri daha uygun bence yolculuk için