Adensmom8 Esilaninannesi_ ben ilk ay aptamil kullandım aşırı gaz yaptı sonra sma optiproya geçtim 17 aylık olduk çok şükür hala sma devam bi sorun yaşamadık
Neslihan81 Esilaninannesi_ ben doğduğundan beri kullanıyorum suanc1 yaşında 3 numara kullanıyorum prematüre bebek kendisi kilosu da çok iyi çok şükür
Yalnizbiranne Esilaninannesi_ 7 aylık kızıma doğduğundan beri SMA Optipro kullanıyorum. Meme ve mama karışık alıyor, birinden birini reddetmedi. Kilo alımı da iyi. Kusma hiç yapmadı.
Adensmom8 Esilaninannesi_ 1 ay kullandım sadece ilk bebeğimdi anlayamadım mamadan olduğunu farkeder etmez değiştirdim bebeğim çok rahatladı 🥰
Femme1 Esilaninannesi_ 5 aydır kullanıyorum Ilk doğduğunda aptamıl aldık çok gaz yağdı bebelac gold kullandım oda kusturdu sma dan çok memnunum
Esilaninannesi_ Neslihan81 yaa ne guzel umarim bizede yarar daha once comfort aldik cok kustu aptamil kullandik gaz yapti zaten gazli bi bebek umarim bundan memnun kaliriz.. bide dibinde kaliyor biraz sizde de oyle bise oldu mu pek erimedi
tmrs34 Esilaninannesi_ her bebekte aynı değil benim bebeğim sevmedi o yüzden Dr önerisi ile hipp combiyotik kullanıyoruz