Arkadaşlar oğlum 2 yaş 2 aylık . Konuşması biraz geriden. Uzmana göründü alıcı dili çok iyi birden konuşur açılır dedi ama içim rahat değil . Oğlumu gönderebilecegim kreş arıyorum. Hem dil terapisi hem oyun terapisi.olabilir . Ankara’dayim . Ankarapek.arkadasim yok buraya fazla giremiyorum bilgilendirme yaparsanız çok sevinirim. Belki arkadaşta bulurum kendime :)