Sese Kızlar oğlumun doğum günü yaklaşıyor 15 kişiden fazla olacağız akşam kutlayacağız doğum gününü ama menüye karar veremedim. Neler yapabilirim
Melis1706 Sese ben milfoyden borek yapmistim rulo halinde sarip ortadann ikiye boldum boylece daha fazla cikiyor,mantar kurabiye yapti kayinvalidem,yaprak sarmasi bide pasta
analizcianne Sese yakın zmnda oğlmun wardi mnü bu sekildydi Yaprak srma Mercimek kftesi Rulo Borek Rus saltası Cup kek Çiklatalı toplr ve psta A
Ozra Sese bizim menümüz sade poğaça peynirli börek Makarna salatası Yaprak sarma Cupcake Truffle Yaşpastaydı🌷
mobesebesir Sese ekimdeydi oğlumun dogum günü mayali poğaça mayasiz poğaça tatlı tuzlu kurabiye patlicanli börek sehriyeli tavuklu salata annem de yaprak sardı bide pasta vardi
Sese mobesebesir poğoçayı bir gece önceden yapsam olurmu çünkü hepsini aynı anda yetiştiremem tek başımayım. Sarmayı önceden sararım zaten
mobesebesir Sese hiç önceden yapmadım sadece kurabiyeleri Bi önceki günden yaptım pogacalari sabah erken yaptim