Melekannesi44i benim kızım 5 aylık ben 3 yaşına kadarda ayırmam asla belki daha fazla bile kalır yanımda aynı odada küçücük ne anlar ayrı odayı biz kaç kardeştik başka odalarımızda vardı ama küçüğüz diye annemiz bizi hep yanında uyuttu ne kadar mutlu uyanırdık kendimizi güvende hissederdik şahsen ben öyleydim ve empati kuruyorum o yaşta tek başıma evde zaten iki kişiyiz eşim işinden dolayı haftada 1 kez eve geliyor gerçi kış olduğu için şuan işi yok ama işe gittiği zaman ikimiz tek kalıyoruz 4+1 evde ev kocaman yani mümkün değil tabi bu benim düşüncem 🙏