Sevolaraaaaa ben 2010da oldum 60kg verdim. Bikaç sorun yaşadım ama memnunum.geri eski kiloma giç dönmedim. 2 hamilelik geçirdim. İlk hamileliğimden 7 kilo bi kalanım oldu sadece. Birde O zamanki yapılış şekliyle kronik reflüm var sadece yenilerde arkadaşım ameliyat oldu onda öyle bi sorun yok. Merak ettiğiniz bişey varsa cevaplayabilirim