Ben bebeğimi kaybettiğimde kullandım göğüslerim çok şişti ama ben biraz sakıncalı bir hap diye biliyorum dr son çare olarak vermişti bir tane demişti ama ben yarım içtim bence bi tane içmektense yarım için ben daha sonra göğüsümü sıkıca bağlamıştım kötü anılar neyazıkki şu an tekrar kızım olfu iki yaşında ve memeye aşırı düşkün nasıl bıraktıracağımı düşüyorum hayat işte 😑