Prensescik 5 sene olmak üzere ameliyat olalı. Kızım 1 yaşındaydı eşim ben çok istiyorum diye kabul etti ve aileme biz istiyoruz karışmayın dedik. 104 kilo ile girdim ameliyata bir sene dolmadan ideal kilomun da altına düştüm. Ameliyata girerken çok üzüldüm ya bana birşey olursa kızıma ne olcak diye ama sonra bir gün bile pişman olmadım. Bir kez bile kusmadim her listeme adım adım uydum. Pandemiden önce spora da gidiyordum pademi girince kapatıldı heryer bir daha da gidemedim. İyi bir doktora giderseniz pişman olacağınızi düşünmüyorum.