Arkadaşlar paylaşmıştım görümcemin bebeği öldü hastanede diye , bugün görümcem taburcu oldu , hastane doğum ücreti olan 17 bin tl yi enişteye iade ettiler . Tatlıya bağlayalım dediler ama bu konuyu enişteyle konuştular , artık nası tatlıya bağladılar siz tahmin edersiniz …
Allah böyle insanları kahretsin ya .
Sabah doktorlar görümcemi son kontrol için muayeneye geldiklerinde gözün için tekrar başka hastaneye git dediler , kaburgası da çatlak kendi kendine geçer demişlerdi , onun içinde başka hastaneye git görün tekrar en baştan muayene ol dediler . Resmen biz seni iyileştiremiyoruz dediler yani . Şaka gibi bi hastane .
Allah kimseyi sağlığından evladından etmesin . Duanıza talibim . Görümceme hayır duanızı her daim edin . Allah razı olsun.