Bebeğim 43 günlük bugüne kadar hep anne sütü verdim sandığında süt geliyordu yettiğini düşündüm bebeğime ama BEBEĞİM 43 gün boyunca hep aglıyordu gece gündüz sonra gazdan dedin reflüden dedik kolik dedik bunlardır sebebi diye düşündük ama bugün bi akrabamız sütün besleyici değildir doyurmuyordur dedi kilo alımı iyi bebeğimin acaba doyurmuyor mu yarayıp yaramadığını nasıl anlarım mama vermeli miyim bebeğime yardım edin