itsmeays Merhabalar çok yeni bir anneyim, 6 günlük bebeğimde sınıra yakın sarılık çıktı doktor bol bol emzir dedi öyle yapıyorum. Sizler nasıl başa çıktınız neler yaptınız ?
serrabusra 2 saatte biri bekleme. Saat basi emzir. Emzirmedigin zamanda elinle sagip kasik biberonla veya siringayla besle
egekulk Benim bebeğimdede ilk haftasında sütüm az geldiği için oldu değer 11 dı 1.30 /2 saatte emzirdim ve aralarda mama kullandım sütüm tamamen gelene kadar geldikten sonra mamayı bıraktım çok şükür sarılığı kalmadı