Merhaba hanımlar, bebeğim 11,5 aylık kız. Daha önce sadece 1 kere ısırdı ama devamı gelmeyince uzatmadım. Dün gece uykusundan her zamanki saatinde 2.30 da uyandı ve emzirirken birden ısırdı. Ağzından göğsümü çektim ama ağlamaya başlayınca geri verdim mecbur. Yine ısırdı. Bu böyle bir kaç sefer devam etti, canım artık dayanmadığı için vermedim. Çok ağladı. Mama kullanmadığımız için karnını da doyuramadım. En son ayağımda sallayarak uyuttum. Bu sabah yine ısırmaya devam edince eşime mama aldırdım. Onu da doğru dürüst içmedi bile. Ne yapmalıyım arkadaşlar. Lütfen önerileniz varsa paylaşın. Bebeğimi emzirmekten vazgeçmek istemiyorum