Ya allah aşkına bana yardım edin kızım 5 ay 2 3 günlük 3. Ayından beri iştahsızlık var 3 saatte bi yerdi şimdi 4-5 saat oluyor az acıkıyor az yiyor 120 ml içerdi mama bazen 60 bazen 30 içiyor agzına biberonu verince almıyor kesinlikle ve hiç Birsey yedirmeme müsade etmiyor doktor normal diyor ama ben çok yoruldum çok stres yapıyorum