Lavina tazemom1 süt yardımı para değil ibb süt yardımı oluyor ya çoöuklara ücretsiz süt yardımı yapılıyor ben onun için başvuru yapmıştım onu söylemek istedim
Lavina anayimbenana__ ya ben 153 arayarak başvuru yaptım hamilelikte başvurdum şimdi bebeğim doğdu 5 aylık oldu bile yaklaşık 8 9 ay oldu başvuru yapalı bana. Bir link atılar ordan takip ediyorum halen süreç devam ediyor yazıyor anlamadım kaç kere aradım yoğunluk varmış yıl olacak neredeyse
anayimbenana__ Lavina yok artık yoğunluğun da öylesi olur muymuş ya çocuk sütten kesilir anca öyle süt parası yatırır bunlar, bayağı bayağı mağduriyet
limonzeytinmom Lavina Esenler belediyesini aradım sordum şimdi öyle bişeyimiz yok dediler. 🙄 Süt başvurusu da yapmıştım 3 yas sonrası bütün basvuru yapan cocugu olanlara gönderiyoruz demişlerdi benım cocuklar küçük oldugu için kabul edilmemişti mesela.
Lavina limonzeytinmom benimki 4 buçuk yaşında büyüğün ötekiler 3 yaştan küçükler sanırım bu kart kaymakamlıktan veriliyor
limonzeytinmom Lavina kaymakamlıktan her cocugu olana mı verıyorlar yoksa maddi durumu olmayanlara mı?
Lavina limonzeytinmom sanırım maddi durumu olmayanlara beli şartlar içeriyordur çünkü ben başvuru yapmadım bilgim yok ama kaymakamlıkların bez yardımı yaptıklarını biliyorum gidip başvuru yapılmadı gerekiyor
Lavina anayimbenana__ canım süt yardımı dediğim para yardımı değil ibbnin ücretsiz süt yardımı oluyor ya ondan bahsediyorum
Alya-Sena Lavina eltim kucukcekmece taraflarinda oturuyor onlarin mahalleyede getiriyorlar boyle bim a101 karti filan
Lavina Domino yok canım henüz dışarı çıkamadım bebeğim biraz rahatsız müsait olmadım yarın eşim işe gitmeden gitmeyi düşünüyorum yazarım inşallah
Domino Lavina bana da bugün getirdiler eşim gidip 2 paket bim bezi Jenny willy aldı (o markayı kullanıyoruz zaten) 350 TL vardı içinde. Adam Bez ıslak mendil bebek şampuanı alabilirsiniz dedi
Lavina Domino azmış onunla bişey gelmez ki yinede yoktan iyi ama ekonomi beli ama verdikleri yardım akan sudan damla bile değil yazık vala
Domino Lavina evet 2 paket Bez aldım. Yarın da 1 şampuan 1 de ıslak mendil alırım. Her ay yükselir mı bilmem. Getiren adam kartı kaybetmeyin belki her ay yüklenebilir dedi. Yani 1 seferrlik bile olabilir bu
Domino Tombikdonerartikcokpahali eşim aylar önce kaymakamlık a başvuru yapmıştı kaymakamlıktan getirdiler. Sizin de eşinin oturduğunuz ilçe kaymakamlığı gitsin başvuru yapsın