Sonsuz32 bende aynı süreçlerden geçtim 17 aylık kızımı
Memeden kestim inanın ilk gün ömründe yemediği köfteyi çorbayı yedi normaline göre beslenmesi harika değil ama arttı anne olarak çok üzüldüm sütten kestiğime ama inanın yemediği için de çok üzülüyordum
Sizin kızınız da memeye güveniyor olabilir