Zeynepasya13 14 aylık bebeğim var 1 yaşından sonra mamayı azalttım ek gıda düzenli veriyorum. Diş çıkartma döneminde çok mama istiyor ek gıda yemiyor ozman veriyorum fazla sırf aç kalmasın diye. Ama şuan sabahtan gece uykusuna kadar 1 yada 2 defa veriyorum oda 120 CC yapiyorum yada 150 CC. Gece bu aralar çok sık kalkıyor hep mama istiyor ozman mecbur veriyorum çünkü yemezse uyumuyor.