esrazdmr
eslemmk benim kızım 2.5 yaşında 70 günlükken ameliyat oldu sol böbrekte genişleme var diye girdi sonra böbrek bitmiş diye aldılar şuan tek böbrek rabbime hamd olsun vi sorun yaşamadık kontrolleri şimdi bir yıla çıktı merak etmeyin korkmayın bende çok ağladım çok zor günlerdi ama tek böbrek olmamın diğer çocuklardan bi farkı yok çok şükür enfeksiyon geçirmemesine özen gösterin ama o kadar da titiz olmaya gerek yok hem kendinizi hem çocuğu yıpratırsınız ben yaşadım çünkü hepsini zaman geçtikçe iyi olduğunu gördükçe daha çok rahatlayacaksınız merak etmeyin sağlıkla kalın Allah bütün bebekleri korusun inşallah 🙏