Ezell023 Kzlar aniden çok ateşim çıktı dayanamıyordm annem novalgin verdi ne zaman sonra emzirebilirim ? Emzirmediğim sürede sütümü sağsam olur mu
Deletedmom115 Ezell023 Ben 2 kere içtim ardından emzirdim. Icmeden doktora sordum içebilirsin sorun değil demişti.
thelittleprince Ezell023 ateşiniz çıktığında dayanamadığınızda parol tablet alabilirsiniz hem ateş düşürücü hem ağrı kesicidir. emzirmeye de devam edebilirsiniz parol aldığınızda. Novalgin yan etkileri yüksek bir ilaç size tavsiyem bir daha kullanmayın
Ezell023 gizemers Allah Allah neden öyle dedi ki. Acile gittiğimde söyledim doktora 8 saat sonra emzirebilirsin dedi bana bende sağdım emzirmeden önce sonra verdim memeyi bi sorun olmadı
Ezell023 thelittleprince Parol zaten kullanıyordum ama dayanılmayacak noktadaydm titreme ve kasılmalarım kesilmeyince mecbur kaldım umarım bi daha mecbur kalmam