Merhaba benimle aynı sorunu yaşayan vardır belki diye yazıyorum. Hayatı çok hızlı yaşıyorum her şey hızlı olmalı işler Bi işe kalktı isek hızlı yapmalıyız. Yavaş hareket eden birini görünce sinir oluyorum elinden alasım geliyor işini. Veya hızlı konuşuyorum her şeyi hızlı hızlı anlatmaya çalışıyorum böyle olunca kelimeler birbirine karışıyor kekeleme oluyor arada. Bu hızlı yaşama durumunu nasıl düzeltebilirim psikiyatriye mi gitmeliyim 😞 kendime yavaşla yavaş sakin ol diye sürekli telkin veriyorum ama yok 🤦♀️ aynı durumda olan varsa benimle tecrübesini paylaşabilir mi 😞