Bende 5 aylıkken başladım doktorum başlattı. Patates, kabak , havuç haşladım 3 gün her birini çay kaşığı, tatlı kaşığı , çorba kaşığı olarak verdim. Alerjik olmayınca 3 gün yoğurda geçtim. Daha sonra patates- havuç , patates havuç kabak karıştırdım. Sonra aynı şekilde avadako ve meyvelere geçtim. Unutmayın 5-7 ay tadım ayı. Amaç ana öğün değil ara öğün olarak vermek ☺️