Benim oğlumda da süt alerjisi vardı eşimin de arkadaşının oğlunda alerji vardı bizde egzama gibi belirti vardı ama arkadaşınkinde ful ishaldi gastroenterolojiye gitmişlerdi doktor kakasını bezde görünce direk yazmıştı tahliller o bölümlerde genelde temiz çıkar alerji yeri olmalı anca bizimde özel hastane de doktor rapor yazdı yarı ödemeli yazmıştı eşimin eczaneden arkadaşı olduğu için doktoru arayıp tam ücretsiz rapor çıkartırdı her ay 10 kutu bir yıl boyunca