Dmtt06 18 şubatta doğumgünümüz var elbise organizasyon ne yapacağıma karar veremedim evde düşünüyorum neler önerirsiniz?
Mnli Dmtt06 kız bebek için papatya konseptini çok beğeniyorum ama şubatta olsa kış masalı gibi yapardım pintereste yazın çok fikir çıkıyor deniz kızı da olabilir
simiyyy Ben organizasyon yapmamıştım. Balonlar aldım mama sandalyesini süsledim bide elbise ve 1 yaş tacı aldım yeterli oldu
Dmtt06 Burcukumsal ben de çok düşünüyorum evde mi dışarda mı yapsam ne giydirsem nasıl yapsam heralde en son hiçbir şey yapamayacağım