simiyyy Bir aydır araştırıyorum tarifler falan kolay geldi başarılı bi makine onu anladım. Ama yemekleri kullanımı nasıl memnun musunuz çok pahalılaşmış biriktirip alacağım değer mi
Ogulluana simiyyy inşallah bir gün. Bence değer fiyatına göre yapmadığı yok. Ben de biriktiriyorum ama bir yandan da zam geliyor ilk almaya niyetlendiğimiz de 25 bindi
anneolmakzoramagulusuyeterr simiyyy kesinlikle alınması gereken bir makine. Ama danışman da çok önemli. Almak isterseniz yardımcı olmak isterim
anneolmakzoramagulusuyeterr Ogulluana kesinlikle alınması gereken bir makine. Ama danışman da çok önemli. Almak isterseniz yardımcı olmak isterim
Ogulluana anneolmakzoramagulusuyeterr inşallah aklımda olsun ama şu an almayı düşünmüyorum teşekkür ederim 🥰
anneolmakzoramagulusuyeterr Ogulluana 2li alımda fiyat çok düşüyor şu an sınırlı stok var düşünüyorsanız imkanınız varsa kaçırmayın derim 🥰
deryavc bsrkn bsrkn merhaba ben hem thermomix kullanıcısı hemde danışmaniyim bilgi almak isterseniz yardımcı olabilirim mayıs ayı güncel fiyati 60000 TL vade farksız 6 taksit imkanı var