gulyabani Niki 8 aylıkken tutunup yürüdü bütün evi tavaf ediyodu erken yürür dedi herkes. Ama 13 aylıkken anca cesaret edip yürüdü
Lolik gulyabani aynenn oğlumda öyleydi . 9.5 aylıktı sıralama desteksiz iki üç adım atma koltuğa in çık her şey vardı ama yürümeye cesareti yoktu sürekli bu hafta yürür diye diye 13. Ayda yürüdü😂
Dilararden Lolik bu benim oğlum. 6. Aydan beri ayakta aha emeklemeden yürüyecek bugün yürüyecek derken yaş gününden sonra yürüdü ama düşmeden yürümeye başladı 🙈 demek ki erkek bebekler, özgüvenleri tam oturmadan yürümüyor
Lolik Dilararden valla bilmiyorum neydendir ama şuan düz duvara tırmanıyor 😂 geç yürüyenlere üzülmeyinnnn daha iyiii diyorum 😂
Artemiss_ Niki 1 yaşında su an 6-8 adım atıyor düşüyor cesaretini toplasa yürüyecek ama olsun geç olsun güç olmasın 🥰🥰