Zeyas00 Kızlar pizza hamuru yoğurdum 3 saat oldu hamur kabarmadi.Pizza olur mu bu hamurdan acil yardım!!
Yalancipislikler Zeyas00 kabarmasına gerek yok hele hele 3 saat diyorsun. Ben hamur yapıyorum yarım saat sonra pizza yapıyorum çok güzel oluyor
Yalancipislikler Zeyas00 çok mu sert yoğurdun hamuru ? Yarım saat sonra hafif kabarmış oluyor benimki.
fyz81 Zeyas00 fırını ısıtın 5 dk kapatın sonra ıcıne koyun hamuru agzını acık bırakın ama hamurun 20 dk kabarıyo yada dırekte yapabılırsınz olur ama pıserken sıser
RobinScherbatskyy Zeyas00 hamur en kolay fırında mayalanıyor 50 dereceye açıyorum onun sıcağıyla 10 dakikada mayalanıyor 3 saat çok fazla değil mi