Merhaba güzel anneler ikizlerim 4 ay 19 günlük henüz ek gıdaya başlamadık 5 buçuk aylıkken tadımlara başlarız diye konuşmuştuk doktorumuzla size sormak istediğim bir şey var bugün annemi muhtarımız aramış mama dağıtıyorum demiş benimde ikizlerim olduğunu bildiği için onada verelim demiş annem kutuyla almış getirmiş bana kutuyu açınca arı mama çıktı biz normal mama zannediyorduk arı mama muhallebi muzlu sütlü 7 tahıl 12 mineral falan yazıyor üzerinde ilk kızımda kullanmıştım ama 1 yaşına yakındı kullandığımda gece uyumadan veriyordum şimdi soruma gelecek olursak kullanan varmı yada kullanılmalımı şuan için düşünmüyorum ek gıdaya başlayınca 6 aydan sonra versem olurmu zararı varmı acaba 3 kutu verms kutuların içinde 12 şer paket var baya çok yani kullanan varmı güzel anneler fikirlerinizi almak istiyorum 🥰❤️