Selam arkadaşlar. Bebeğim 2 ay 18 günlük. İnanılmaz derecede oturmak istiyor kafasını sürekli dik tutuyor, ellerinden tuttuğumuz anda doğruluyor ve hep dik durmak istiyor. Doktorumuza danıştık, motor gelişimi önde gidiyor ufak ufak destekli denemelere başlayabilirsiniz dedi. Bana çok küçük geliyor kıyamıyorum aranızda erken oturma deneyimlemiş olan var mıdır? Teşekkürler şimdiden.