[silindi] LavininAnnesii Hayır biz; neden, kime ve niye taraf tutalım. Kural kuraldır 🙈 bizde kuralları uyguluyoruz. Moderatörlüğün amacı bu. Mesela kurallar ve sss mevcut sitede. Okumayı tavsiye ediyorum bütün güzel annelere 🤍
hunilimomy LavininAnnesii bizim kimseyi sevmediğimizi düşünüyorlar sanırım ama biz çok eğleniyoruz forumda mod olmadan önce de mod olduktan sonra da 😀
Sinem61 LavininAnnesii ‘bebeğim üç günlük sadece kucağımda uyuyor kucağa alıştı ne yapacağım kizlar çok yorgunum uyku eğitimi vereyim mi’ bu benim favorim hergün mutlaka biri yazar
DrkAyz LavininAnnesii Sorma ya bende veremedim 😄 bebek kilolarını da bı ara sürekli yazıyordular kıyaslamak için yazmıyorum diyip kıyaslamak için değilse ne için 🤷
LavininAnnesii DrkAyz Bebeği zayıf olan annelerin arayış içinde olup fikir almak istemelerini masum görebiliyorum ama 5 aylık bebeğim 10 kilo sizce zayıf mı postları can sıkıcı🙄
Elfgrn LavininAnnesii ah evet onlarda var postun etiketi ve yorumu düzeltince ilgi çekmiyor böyle kalsın istiyorlar kurallar gereği düzeltmek durumdayız
EypMom hunilimomy en çok merak ettiğim şey ne biliyomusun post açtığımızda etiketi yanlış yaptığımızda kızıyormusunuz içinizden bu posta bu etiket olurmu diye 😅😅😅😅😅